Мистецтво
Нещодавно купила для Читанки книгу "Десять міст" Марчелло Арджіллі. Хочу поділитися з вами уривком про ставлення жителів міста Сенсаціонія до мистецтва, бо шось він мені дуже нагадує.
«Щаслива думка, оригінальна вигадка зроблять вас знаменитістю. Маєте шанс утворити моду! Винайдіть, вигадайте те, що сподобається людям! Вас чекає успіх!»
Усі готувалися до конкурсу. Стати знаменитістю — хіба ж не чудово! «А скільки з'явиться нового безглуздя, виникне нових дурниць,— міркував Освальдо.— Та люди проковтнуть геть усе. Чому це так: коли людина приходить до ресторану або кафе, вона замовляє свої улюблені страви, які саме їй особисто до смаку. А от кіно, концерти, навіть телевізійні передачі вона вибирає тільки модні, ті, що подобаються всім...»
У просторому палаці, де відбувався Великий Конкурс, жюрі кожної секції розглядало й ретельно вивчало стоси надісланих творів. Ледве закінчивши роботу, схвильований голова жюрі художників кинувся до голови літературного жюрі:
— Ми відкрили надзвичайного художника! Він матиме гучний успіх — пропонує новий стиль, у живописі! Найоригінальніший стиль! Уявіть, яку чудову картину створено,— чистісіньке біле полотно! Ну геть білесеньке, без єдиного мазка. Яке буяння, яка щедрість фантазії, чи не так? Тільки у генія могла з'явитися подібна ідея.
Але й голова літературного жюрі був теж надзвичайно збуджений:
— Нам також пощастило. Ми щойно отримали видатний рукопис.— І він показав пачку білого паперу.— Подумати тільки: книга, а в ній — лише чисті сторінки. Ніхто за всю історію літератури не спромігся на щось подібне. Читається вона одним духом, сповнена таємничості, розбурхує фантазію. І ніде жодної найменшої помилки.
Обох, літератора й художника, брала нетерплячка поділитися якомога скоріше своїми відкриттями; тому обидва бігцем подалися до голови жюрі кінематографістів, який саме був у переглядовому залі.
— Нагодилися ви вчасно,— зрадів той.— Я ще раз переглядаю фільм, якому ми одностайно присудили першу премію: шедевр! ґНа екрані проектувалося мерехтливе сіре світло.
— Це великий режисер,— палко продовжував кінодіяч.— Фільм відкриває нову еру в кіно: не буде більше зображень, сюжетів, дійових осіб. Бачите? Ця стрічка цілком сіра. Вона матиме колосальний успіх. Її можна дивитися сотні разів, і вона завжди буде новою; глядачам ніколи не набриднуть сюжет та актори, хоча б тому, що їх взагалі нема.
Поздоровивши один одного, три головуючі побігли до колег із жюрі телевізійного та музичного конкурсів. Ті обидва теж аж світилися від щастя: вони відкрили двох надзвичайних митців.
— Їхні роботи, безумовно, справжня революція в мистецтві: годинна телевізійна програма під назвою «Біла тиша» (на екрані нема ні зображення, ні звуку) та німа пластинка.
— Два справжні генії! До того ж, розумієте, під мовчазну пластинку можна й танцювати. Автор цілком певен: мовчазна музика сприятиме розповсюдженню нового танцю «нерухомка», який виконують, не рухаючись. Його танцюватимуть усі, це буде наймодніший танець.
Коли продюсери та видавці довідалися з «поінформованих кіл» про «наслідки конкурсу, їхньому захопленню не було меж:
— Надзвичайні, рідкісні митці! Вони заслуговують найбільшої підтримки, а на рекламу їхніх творів можна не шкодувати грошей...
— А певно! До того ж їхні роботи не коштуватимуть нам нічого: ми заробимо на них мільярди!
— Чого ж ми чекаємо? Нехай швидше називають переможців!
— Правильно! Негайно оголосити імена авторів!
Та коли розкрили конверти з іменами переможців, на всіх чекало приголомшуюче відкриття: всі роботи створені однією особою. Одна-єдина людина перемогла на Великому Конкурсі в усіх галузях мистецтва! Захват годі було стримати:
— Браво! Слава! Неймовірно! Тим вагоміший успіх! Зосередимо всю рекламу на одній особі! Це буде перша, найяскравіша зірка нашої рідної Сенсаціонії!
Мабуть, ви вже самі здогадалися, що переможцем на Великому Конкурсі в усіх галузях мистецтва став не хто інший, як Освальдо. Його нудило від безглуздих модних вихилясів, йому остогидла несамовита реклама Великого Конкурсу до такої міри, що одного разу, особливо розгнівавшись, він вирішив: взяти участь у конкурсі. «Ви хочете дурних ВИХИЛЯСІВ? Я надішлю вам найбезглуздішу з нісенітниць у світі. Принаймні жюрі зрозуміють, що на всю Сенсаціонію знайшлася бодай одна душа, не схибнута на сенсаціях, людина, яка віддає перевагу білим екранам, тиші та чистим полотнам перед нікчемними фільмами, перед брудними картинами чи оглушливою музикою».
Певна річ, Освальдо навіть не думав перемогти.
Ну, таке.
таке?
Ох, я по-русски, ок? Слишком много заявлено неоправданной претенциозности, которая в приведенном самодостаточном эпизоде ничем не подкреплена. Сама цитата может выступать в роли бичуемой ей же псевдовычурности ;)
Я дала уривок, всю можна прочитати, скачавши книжку.
гг а король-то голий)
Відтинок нагадує мікс бестселерів "Аліса в країні чудес" і Карнегі,Ларошфуко і квадрат Малевича,але початківцям , що крізь мідні труби не проходили корисно.Так чи інакше, більшість успіх- драйверів-маніаки, манія величі- найменше зло, інакше пішли б у ченці)))...Питання"Нам оглохнути чи прозріти"????))))...Згадую з епохальної книжки про Блока рядки "Всі поети з притиском волали "Андрій Бєлий"...мама когось із геніїв ненав"язливо підкумедила"Андрей Бєлий( Борис Бугаев)"????)))придумали б ще і "Саша Чорний")))но і Саша Чорний(Глікберг Олександр) був..))
Ну ж дитяча-бо книжка. Я жалкую, що в дитинстві не читала.
о так так, я памятаю цю книгу і це оповідання! геніальна річ якраз про наше суспілсьтво тупого споживача і йопаного гламуру
Там за посиланням можна її скачати.
як на мене то теперiшнi звьозди мають таке саме вiдношення до мистецтва як зграя мавп до балету :)
попса дуже затерте слово але якраз для всього цього борделю з споживачами включно :)
доречи невже мета ragu.li iзоблечить савременний бамонд який i так можна використовувати як сильне рвотне :P ?
краще туда взагалi не дивитись, а над недолугими стебацо , акось не пре
Ну чого ж ізоблічать. Рагу.лі просто альтернатива всьому тому шо є о звьоздах в інеті, вєдь іногда хочется про них, бєсов, почітать, тольки бєз розових пузирєй.
Нє іщітє какой-то висший смисл, всє, хто нада, ізоблічяют самі сібя.
бiкоз, вот хаз бiн сiн каннот бе aнсiн
http://img14.imageshack.us/img14/9427/1236637123369.jpg )
Михасеві....Говоря так, ви самі опиняєтесь на маргінесі.....Периферійно мислите))Життя слід вивчати і в вертикалі , і в горизонталі(синхронія і діахронія)....І навіть в багно можна зануритися....Людина, що не знає бодай десять імен ( там ресторатор?- Січкар, художник- Поярков)))), що як ерзац- дива світу( Сади Семираміди,.)- просто не впливає на історію. Багато хто із звьозд , как чукча , і читатель, і писатель...С удовольствієм читаю мемуари))
Чмокє за хороший (як і усі інші) комєнтар.
ха :),про дослiдження вертикалей це мабуть як з одного боку бажання пухнастого та кавайного ак дитяча книжка наприклад ))
з другого рагулi для балансу )) де можна як свинка пiрнати в багнючку та отримати массу задоволення ?
а шо таке "кавайний", ізвінітє? це тіпа "кофєйний" паукра́інскі?
та не :) kохве тут не причому, це а японскоi попкультури. є файна стаття в wikipedia :)
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%B9
аналогiв в украiнскiй нема :)
як остопизділи мені містичні бляді
обвішані восточною хуйнею... ©
)))))))))) спасибі за інфу, я в цих їпонцьких штучках не розбираюсь, а спеціально час жалко тратити
противоречиво :)), бо тiко читав твiй опус про особливостi анального сексу у мусульман , тожеж васток :))
та то просто цитата вспомнилась, люблю я ето дєло
а васток дєло тонкоє, канєшно, правда про всьо шо дальше індії я якось ніочінь, по мєлочах развішо
Я отримала задоволення і від вашого тексту.Неперервність.Китайці ієрогліфами фіксують значення і слова . і явища впродовж віків.А ми забуваємо елементарне, а пазли багатовимірної картини складають одинаки.Токо я не зрозуміла, Рагулі- не шляхетно?)))Скажу по- свинськи- "некошерно"?)))
оу,зауваження про правопис та китайцiв дуже гарно контрастуе з суржиком тут )))
доречi великомудрi китайцi незмоглиб написати "рагулi" фонетично одним iероглiфом,
iх треба три ) мабуть три веселих ieроглiфа )) , хоча семантично може такий е ))
>>Я отримала задоволення
я теж отримую задоволення з вашого романтичного стилю та легкостi вестися на провокацii ))
ну це запитання було :
>>.І навіть в багно можна зануритися…
тобто ragu.li i e занурення в субстанцiю ?
Все читала))Михасю!))))
Діверсію і Михасю))))Хлопці, "що не спали в Сієтлі")))...ви такий конструктив тут забабахали....Михасю, я вам додам про ієрогліфи і про сурж...сурж може стати резервуаром збереження потенцій мови, це свідомо і несвідомо відчувають мовляни(з"ява пісень, бурлеску і коментів такої інтенсифікаціі), як пострафінована мова....А про ієрогліфи і китайьке, до мови мене привчав китаїст Чирко Іван, пробігаючи повз авдиторію, де він навчав дівчаток ( "три каліки два інваліди" охочих...чесно, усігда сумнівалась,що дєвушки зможуть вивчити їєрогліфи), отлічаясь любопитсвом , влазила в процес...він розказував , що навернуло його до китайської- він чи під час війни, чи зразу по ній попав на курси( він артистично вмів сказити...солдати на Далекому Сході " жабам цицьки давали", а наука- в теплі)))...і він казал , що були унікуми, що за день опановували гігантськи кількості ієрогліфів...а в наш час, коли мені треба було перекласти документ з китайської, ледве відшукала.......А Діверсій просто стикався з феншуйством....в примітивному вигляді.А ваще, я прийшла на Рагулі чувствувати, а не філософствувати)))
http://www.online-radio.net.ua